Zwroty i reklamacje
W Brillante Boutique akceptujemy zwroty oraz wymiany zamówionych rzeczy do 14 dni od daty zakupu. Warunkiem jest zwrócenie produktu w stanie nienaruszonym, z wszystkimi jego częściami (metki itd), bez śladów użytkowania wraz z wypełnionym formularzem zwrotu / formularzem reklamacyjnym i dołączonym paragonem. Zwrot za zakupiony towar jest wykonywany na konto podane w formularzu do 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania przez nas paczki.
Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
1. Formularz zwrotu/reklamacji do pobrania w zakładce regulamin
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.
2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.
3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
BRILLANTE Anna Wesoły
Kielecka 17 G
44-164 Gliwice
Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami:
BRILLANTE Anna Wesoły
Kielecka 17 G
44-164 Gliwice
Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.